SOITA AUTTAJILLE 2,00€/min + pvm.
SOITA AUTTAJILLE 2,00€/min + pvm.

Jumala kutsuu…

Näinä aikoina, kuten kaikkina aikoina ajassa, Jumala kutsuu meitä – sinua – kun aika on oikea. Ajassa on tarjolla paljon erilaisia polkuja, teitä, vaiheita ja varsinkin niitä vaikeuksia – toki myös paljon iloa – eikö vain! Miten erottaa erilaisesta tarjonnasta se itselle ’oikea’ tähän hetkeen? Se ei ole helppoa. On kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Miten edes löytää tuo ’neula’, saati erottaa se muusta.

Jumala, Korkein Lähde, näki tämän jo pari tuhatta vuotta sitten

Näki, että Hänestä erilleen lähteneet osaset, me sielut ja edelleen kehot, olimme jo niin pitkällä tuossa omassa luomisen riemussa, että hävisi näkyvistä punainen lanka ja yhteys Lähteeseen, josta astuimme ulos aikoinaan. Tätä erkaantumista kuvaa Raamatun ’vieraan tiedon puusta nauttimisen’ -tarina, sekä paratiisista ulos astuminen. Olemme siis osa Jumalaa, Lähdettä, mutta omilla teillämme seikkailemassa ja luomassa juttujamme. Olemme luoneet jo äärettömiä maailmoja, galakseja, universumeja, kosmisia kokonaisuuksia… maanpäällisistä fyysisistä asioista nyt puhumattakaan.

Tällä hetkellä aika moni etsii tarkoitusta, merkitystä ja peräänkuuluttaa erottelukykyä nähdä totuus ’valheen’ keskeltä. Valhetta ei sinänsä ole kuin suhteellisessa mielessä, sillä sen tarkoitus on johtaa meidät takaisin kivun kautta totuuteen. Sitäkään ei oikein enää mielletä näin, vaan se kipu ja kärsimys tuntuu ehkä epämiellyttävältä vastoinkäymiseltä, josta pitäisi nopeasti päästä eroon keinolla millä hyvänsä. Ei oikein jaksaisi miettiä eikä kelata kipua. Tai olet jo kenties kelannut liikaakin…? Tuntuuko tutulta..?

Jumala lähetti itsensä meille

Jumala lähetti itsensä Pojassaan antamaan anteeksi/kuittaamaan kuljetut harhapolut, jotta meidän ei tarvitsisi maksaa karmavelkaa ikuisesti kadotuksen oravanpyörässä… tai etsiä loputtomasti Totuutta yrityksen ja erehdyksen tiellä.  Armoon on vapaasti mahdollisuus astua tai kulkea oman itsensä tutkiskelun polkua. Nämä voi myös yhdistää poluksi, jossa Korkein johtaa kulkemista ja taluttaa niin, että koko heinäsuopaa ei tarvitse pöllyttää ’neulan löytymiseksi.’ Armo ei ole anekauppa tai pikavippi vapauteen, mutta se on Lunastus ja Sovitus, johon me voimme tarttua tietoisina, että kaikki tuhlaajapojan/tytön reissut ovat Anteeksi Annetut. Senkin jälkeen on matkaa jäljellä, mutta tuo matka tapahtuu ihan eri tasolla.

Jumala kutsuu meitä tähän, mutta vastaantulo on itsestä kiinni… Vapaan Tahdon Lain mukaisesti. Itse kuulin kirjaimellisen fyysisesti tuon kutsun noin vuosi sitten ja siitä lähti uusi vaihde käyntiin omassa henkisessä kasvussa. Henkisestä kasvusta tuli Hengellinen kasvupolku, joka avautuu ISOSTI tässä hetkessä NYT. Aiemmin näin asian toisin, nyt ihan uusi yhteys Korkeimpaan Lähteeseemme, Jumalan Ikuiseen Rakkauteen ja Rauhaan, annettiin minulle Lahjana. Päätin ottaa sen vastaan ja jatkaa henkistä polkuani Pyhän Hengen ohjauksessa.

Parantamista tapahtuu myös muiden henkimaailman olentojen kautta. Itse valitsen nyt olla Jumalan Työssä.

Jos kuulet kutsun tai etsit ja tämä resonoi…. älä epäröi ottaa yhteyttä! Minä pystyn auttamaan ja tukemaan sinuakin. Minun persoonani on vain välikäsi. Tieto ja Taito tulevat Isä-Jumalalta ja Äiti-Pyhältä Hengeltä.

Siunaan polkusi ja rukoilen puolestasi… rakkaudella,

Tiina 0700-01107

Vastaa